Saknat min syhörTygerna



Jag fick tygerna i fredags förra veckan, men har inte okat sy något. Varit rejält dålig med förkylning, feber etc. Saknat min syhörna! Idag när jag skulle sätta mig och sy insåg jag att jag inte hade någon koll på mina tyger. Så det var bara till att påbörja projekt städa tygskåp. Nu är det bara resten av syhörnan som måste städas också. 

De nya tygerna förresten, riktigt fin kvalitet! Jag beställde ett rosa molntyg och ett grönt stjärntyg. Jag har ju haft moln sedan innan. Men detta molntyget var mycket bättre kvalitet på. Jag håller på med ett syprojekt till lillan just nu men visar upp när det är färdigt. Rosa moln inkluderade. =)

Kommentarer
2012-06-28 @ 21:26:07

Tack! Och ja, det bästa av båda världar, speciellt när träningen är avklarad och man får krypa upp i den där skööööna soffkroken :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0