Dags att liva upp här lite

Ja nu är hon i sytagen igen. Det går i perioder och jag har inte alls haft en tanke på att lägga upp något här. Men för att kickstarta sidan igen så slänger jag upp mina senaste alster. 
 
Jag slängde ihop ett par hemmabyxor till mig själv. Blev bra med tanke på att jag gjort mönstret själv och inte är van vid att sy till mig själv. 



Freja fick en jumpsuit. Rolig att sy men pilligt mönste (meedom). Nästa jumpsuitjobb får bli lite förbättringar på mönstret.



Senaste tröja. Lite stor men blev väldigt bra. 

Första tröjan med snedkrage. Har lite att ändra på denna. Men blev ju underbar annars. Ärmmuddarna blev för tajta men annars funkar den fint. Nästa projekt blir nog lite trosor eftersom Freja nu börjar intressera sig för pottan. Det gäller att vara förberedd tänker jag. Och så får vi se till att ordna lite byxor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0